24 Nisan 2011 Pazar

Deniz'in Doğum Günü Pastası

Pastanın üzerindeki karakter "Darth Vader" :)) Darth Vader'ı sizlerde benim gibi bilmiyor olabilirsiniz diye size kısaca tanıtayım :) Star Wars filmlerinin başlıca karakterlerindenmiş. İmparatorluğun gerçek yüzünü yansıtan ve yarı mekanik yarı insan olan Sith Lordu Darth Vader seride gücün kötü yüzünü yansıtan bir karakterdir. Galaktik İmparatorluğun yöneticisi İmparator Palpatine'in (Darth Sidious)üçüncü çırağı olan Darth Vader'ın eski adı Anakin Skywalker'dır. Annesi Shmi Skywalker, karısı Naboo eski kraliçesi Senatör Padme Amidala çocukları ise Luke ve Leia'dır.

Ben de Deniz sayesinde öğrendim. Çünkü benim dünya tatlısı ve yakışıklısı Deniz'im bu karakteri seviyor ve doğum günü pastası olarak onu istiyormuş. Durum böyle olunca ben de seve seve yapamak istedim. Darth Vader karakterini nasıl yapsak da pastada kara kara durmasın diye düşünmeye başladım. Bir kaç fotoğraf araştırması, basımda renkleri hafif açma, baskı sonrası birkaç fikir alma ve en sonunda bu fotoğrafa karar verildi.

Klasik doğum günü mesajımı senin içinde tekrarlıyorum canım Deniz'im :))
İyi ki doğdun Deniz :)) Nice mutlu yaşlara... Ailenle birlikte, sağlıklı, huzurlu, neşeli, herşeyin gönlünce olduğu mutlu bir yaşam diliyorum... Sevgiler...

3 yorum:

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Canım sen bu konuda artık iyice uzman olmuşsun. Ellerine sağlık olsun, pasta harika görünüyor. Öptüm çok, sevgiler.

aslı dedi ki...

Çok tatlı... Ben starwars hayranıyım. Güzel olmuş bence.

didomik dedi ki...

Beğendiğinize çok sevindim :)) Bir gün tadına da bakmanız dileklerimle sağlıklı günlere... :)) Bu arada Star Wars filmi ile hiç ilgim yokken sevgili Deniz sayesinde ben de öğrendim :)