4 Nisan 2011 Pazartesi

Baskılı Kurabiyeler

Okulumuzun katılacağı fuar için arkadaşımla ne yapsak diye düşünürken bu baskılı kurabiyeyi yapmaya karar verdik. Ve bizce tanıtım anlamında güzel bir ürün çıktı :))





Ben bu kurabiyenin reklamını yaparken birden KASEV vakfının ( http://www.kasev.org/tasarim/kasev/default.asp ) kermesine de bunları yapabileceğimiz fikri ortaya çıktı. Sonuç 160 kurabiye :)) Bu sefer biraz acele ettiğimiz ve kurumayı beklemediğimiz için ufak sorunlar oldu. :(( Bir daha ki kermesimizi dört gözle bekliyorum. Ufak sorunlara rağmen kurabiyelerimiz oldukça başarılı bulundular... :)))



Bu kurabiyeler baskılı kurabiyelerin sadece şeker hamurlu olanları. Bunların anlamı ise size sevgi dolu bir çiçek  armağan etmek istiyorum :))) Neden mi? Çünkü Üsküdar Cumhuriyet Kız Teknik ve Meslek Lisesi'nden ayrılıyorum ve başka okula geçiyorum. Tayinim çıktı :)) 3 senedir tatlı-acı, güzel-çirkin, iyi-kötü ne derseniz artık bir çok anı paylaştık ve giderken içimden böyle bir kurabiye yapmak geldi :)))




Aşağıda yer alan gülen suratlı kurabiyeler ise
arkadaşım okuldan ayrılırken diğer arkadaşlarına vermek üzere
böyle bir kurabiye istedi ve ben de her birine sevgimizi
ve gülen yüzümüzü katarak yaptım. :))
Güne 1 gülümse ile başlayın :)


Derken farkedeceksiniz ki 1 gülümseme size 3-4 gülümseme olarak geri dönecek :) 


Bir de bakmışınız ki çevrenizdeki gülümseyen sayısı tahmininizden fazla olmuş :)))
Güzel, Mutlu, Huzurlu, Keyifli Günler Herkese :)))


Gülümsemeyi unutmamanız dileklerimle.... İyi günler :)


Fenerbahçe hayranı olan Sarp için yaptığım kurabiyeler... İyi ki doğdun Sarp :))


 
Bu kurabiyeleri anneler günü için düşünmüştüm.
Tabi isterseniz babalar günü veya özel bir gününüz için de bu kurabiyeleri yapabilirim.
 







 
Bir öğretmen arkadaşımın kızı için kınada verilmek üzere birkaç gelinlik modeli tasarladım.
Bakalım gelinlik modellerinden hangileri sınavı geçecek? Sonuçu hep birlikte göreceğiz :)













2 yorum:

kamile dedi ki...

ellerine sağlık çoooooook güzel olmuş.............

didomik dedi ki...

Arkadaşım ellerimize sağlık :))) beraber biz bunu yapmasaydık olmazdı :)) sevgiler...