29 Ocak 2011 Cumartesi

Rüzgar'ın Doğum Günü Pastası

Ürünü kime yaptıysam onunla çekilen fotoğrafı sitemde yayınlamayı ilk defa yapıyorum. Bu fotoğraf için sevgili Pınar'dan izin aldım tabi :)) Pınar kim mi? Benim öğretmen arkadaşım ayrıca doğum günü çocuğunun yani Rüzgar'ın dünyalar tatlısı annesi... :)) Bu sayfada şimdiye kadar yapmadığım kişili fotoğraf yayınlamamın nedeni, arkadaşım bana bir pasta siparişi verdi ve çok özel birisi için oğluna...
Bizde o günün heyecanını unutmamak ve ünlü bir pasta ustası olduğumda bunu Rüzgar ile paylaşabilmek için o anı fotoğrafladık :)) Daha önce evde yapmış olduğum pastalarım genel olarak beğenilmiş ve beğeniliyor olsalar bile bu sefer ki pasta siparişinin beni heyecanlandırması, beni tanımayan bir çok kişinin bu lezzetli pastayı tadacak olmasındandı diye düşünüyorum :)) Beni sakinleştiren Pınar'a teşekkürler...
Bu arada süsleme konusunda Olcayto'ya da teşekkürler... Mumların simetrik olması onun sayesinde oldu :))



İyi ki doğdun Rüzgar :)) Nice mutlu yaşlara... Ailenle birlkte, sağlıklı, huzurlu, neşeli, herşeyin gönlünce olduğu mutlu bir yaşam diliyorum... Sevgiler...

2 yorum:

pınar dedi ki...

Didemciğim, inan ki tatlı dilin kadar lezzetliydi Rüzgar'ım için yaptığın pastamız. Ellerine sağlık. İlk olmanın gururnu yaşıyoruz:)) Biz ailecek eminiz (annem,Olcayto,Nazan annem ve Rüzgar'ın tüm kreş arkadaşları))ki sen muhteşem bir pasta ustası olacaksın. Tekrar teşekkür ederiz. Seni seviyoruz:)

didomik dedi ki...

Afiyetler olsun. Ben de sizi seviyorum :))