25 Ocak 2011 Salı

Meyveli Pasta





Bu güzel pastanın pandispanyasının tarifini ( http://www.lezzet.com.tr/pandispanya-hamuru/haberdetay/mutfakokulu/336.aspx ) adresinden adım adım bulabilirsiniz.
Bu arada Lezzet dergisine teşekkürler "Mutfak Okulu" başlığı altında adım adım çeşitli tariflerin uygulamalarını vermişler. Benim izlediğim bir diğer sayfa da Mutfak dergisi ( http://www.mutfakrehberi.com.tr/ ). Ve onlara da teşekkürler çünkü o sayfada da "Yemek Okulu" var ve yine ayrıntılı bir şekilde ve adım adım tarifler mevcut.

Pastanın yapılışı da pek kolay. Pandispanya hazırlandıktan sonra ister 2 isterseniz 3 kat olarak hazırlayabilirsiniz. Arasına pastacı kreması ve üzerine arzu ettiğiniz meyvelerden koyun ve diğer katı tutması için meyvelerin üzerine biraz krema koyun. Eğer 3 katlı yapacaksanız 2. katta istege göre meyve ile iyi gidebilecek kuruyemişlerden veya çikolata parçaları ile kremayı kullanabilirsiniz. Pasta sizin nasıl isterseniz yapın ya da nasıl isterlerse :)) Bunları tamamladıktan sonra dasıra üzerini krem şanti ile kapamaya geldi... Bunu yaptıktan sonra tabi kiiii yeme sırası geldi.

Afiyet olsun.

Not: Bu arada yukarıda güzel bir şekilde sıvanmış olan pastanın içi gözükmediğinden içinin nasıl gözüktüğünü merak edenlere bir dilim kesip ikram etmek istedim, buyrun. Afiyet olsun... :))

Hiç yorum yok: