16 Ekim 2011 Pazar

Zuhal'in Doğum Günü Pastası

Sevgili Zuhal Doğum Günün Kutlu Olsun :))
Sizlerle birlikte olmak her zaman olduğu gibi çok güzeldi. Sizlerle hayatı paylaşmayı seviyorum :))
Umarım sana özel olarak yaptığım ve ilk denemelerimden olan şeker hamurlu pastayı beğenmişindir... Sen bir yıldızsın bunun simgesi de pastanın üzerinde olsun istedim :)))
Nice mutlu yaşlara... Sevgiler...


Zuhal'in doğum gününde sevgili Gülşen'im peynirli muska böreği ve elmalı kurabiyeler yapmıştı ve hepsi çok lezzetliydiler... Her zaman olduğu gibi sevgisini katarak yapmış :)) Ellerine sağlık :))
Ben de klasik peynirli poğaça ve pırasalı börek ile bu güzel güne katıldım :))  

3 yorum:

arda dedi ki...

ben bu masadaki butun yiyeceklere bayildim, ama pasta cok lezzetli gorunuyor valla..

arda dedi ki...

Didemcigim, blog'undaki butun pastalar inanilmaz, cok guzel gorunuyorlar, ellerine saglik, sevgini ve tutkunu butun pastalarda gormek mumkun. Sevgiler.

didomik dedi ki...

Teşekkürler :) Bu güzel lezzetleri size tattıracağım günü dört gözle bekliyorum :))) Sevgiler..