27 Kasım 2011 Pazar

Krokanlı Pasta

Krokanlı pastanın yeri benim için çok özel. Çünkü pastanede stajyer olarak çalışmaya başladığım zaman ustam ilk olarak pastanın kremasını sıvama işlemini öğretti. Daha sonra bu adımı geçince sıra pastaların dışını süslemeye gelmişti. Bu aşamada ilk olarak krokanlı pastanın dışını yapmayı göstermişti. Sanırım krokanlı pastanın dışını yapmak biraz daha kolay oluyor. :))) Ya da ben diğerlerinde zorlandım. :)) Dondurulmuş olan frambuaz ve böğürtlen vb ya da taze meyvalar ile süslemek daha bir seri hareket etmeyi gerektiriyor. Ayrıca benim gibi illaki düzgün, simetrik gibi olsun diyorsanız meyvaların canı sıkılıyor :))) Bir de üstü çikolata sos ile kaplanan pastalar vardı ama bunlar en bir hassas olanlardı. Bunları yapmak tam bir profesyonellik istiyordu yani benim gibi stajyerlere göre değildi :))) Neyse lafı çok uzatmayayım...
Bu benim ustamlardan ayrı yapmış olduğum ilk krokanlı pastam... Üzeri sadece krokan ile kaplanmış durumda... İlerleyen günlerde üzerinde ufak bir kaç desen çalışmaları ile süslenmiş olanları görebilirsiniz.
Afiyet olsun :))



Hiç yorum yok: