24 Kasım 2011 Perşembe

Öğretmenler Günü Pastası

Seniha ve Zeliha Öğretmenlerim
Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun...





Artık sıra görüntüsü geçer not alan pastaları yemeğe geldi. Bakalım dışı böyle olan pastalarımın içleri nasıl olmuştu? 


Pastalarım "Yiyecek ve İçecek" bölümü öğrencilerimizden ve onların sevgili öğretmenlerinden tam puan aldılar. :))) Mutfak atölyesinde öğretmenlerimle birlikte olmak ve sohbet etmek çok güzeldi. Teşekkürler ...

 

Ben öğretmenlerime süpriz öğretmenler günü pastası hazırlarken, televizyonda bir kanalda şeker hamurundan damalı bir pasta yapımı vardı. Dedim ki ben bunu denemeliyim ve yarım daire şeklindeki pastayı gerçekleştirip damalarımı oluşturdum :))) Aslında kolaymış... Seyrederken daha zor gibi düşünmüştüm :)) Bu pastayı da diğer pastalar gibi işin uzmalarına sormak üzere okula götürdüm veeee


Damalı pastam da başarılı bulundu :)))

Hiç yorum yok: