5 Ocak 2012 Perşembe

Güler'in Doğum Günü Pastası

ANNEM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN :))


Süsleme aşamasında önce minik çiçeklerimi hazırladım. :) Sonra onları pastanın üzerine karışık olarak yerleştirdim. :)
Kelebeklerimi yaparken pastanın üzerine koyacağım pembe olanlarına yıldız desenli yaptım. Bazılarının yıldızları tam bazılarının yarım gibi olması daha doğal olması içindi. :) Kelebeklerin kanatlarının havada olmalarını sağlamak için, kestikten sonra rulo bir kartonda hafif kuruttum ve yapıştırırken de elimle şekil verince kendiliğinden böyle kaldılar :))
 

Aralarına yapraklar konacakmış -esin kaynağı pasta öyle diyor :) -
Çiçeklerin arasına konan yapraklar, renkleri uyumlu ve bana göre oldukça şeker olan pembe ve eflatun tonlarıyla güzel bir uyum sağladı.
Siz isterseniz yaparken çiçeklerinizi biraz daha seyrek yapabilirsiniz. Ben dolu dolu koyarak coşkulu bir bahar havası olsun istedim.


Annemin doğum gününe coşkulu bahar havası olsun artık :)) -Benim burada olmama neden olmuş :)) -


BİZLERLE ve SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE
SAĞLIKLI, MUTLU, HUZURLU, BEREKETLİ, EĞLENCELİ VE KEYİFLİ
DAHA NİCE GÜZEL YAŞLARA ... SENİ SEVİYORUZ :)))

Hiç yorum yok: