24 Ocak 2012 Salı

NEWYORK CHEESECAKE

Merhaba :))
Uzun zamandır lezzetli ve doğru bir cheesecake tarifi bulup yapmak istiyordum ve sonunda aradığımı buldum ve yaptım ve bence çok başarılı oldu... :))
Teşekkürler Aydan hanım :)
Yaparken karşılaştığım hiçbir zorluk yoktu, herşey çok güzel anlatılmış :)


Ama benim fırın ayarımdan ya da benim çemberimin 20 cm lik değil 23cm lik oluşundan kenarları hafif fazla pişti, ortası kenarına göre çok hafif daha az pişmiş ve kıvamı daha iyi olmuştu...
Gerçi bunların olması tadının muhteşemliğini etkilememiş :))) ve müthiş olmuş...
Tam tutturdum diyebilirim :))

TARİF SÜPER, ELLERİNİZE SAĞLIK :))


Bir de yiyenlar tabanı sanki daha az yağlı olsa daha iyi gibi dediler... Ben belki tam yedirememiş olabilirim. Bu arada ben bir de bisküvileri çekerken fındıkta koydum, ama bu hafif dağılmasına neden oluyor ve sanırım yağı bisküvilerin tutmasını engelledi ve hafif sızma oldu ve bir de belki fındık yağ fazlalığı da yapmış olabilir :))


İkramımızı benim sosu yetiştirememden dolayı hazır ahududu ve çilek sos ile yaptık ve daha sonra ben evde kayısı reçeli ile denedim. Ve ikisi de süper ama galiba tercih etmem gerekirse kayısı reçelli/soslu :))

Tekrar teşekkürler, ellerinize ve yüreğinize sağlık...
Aydan ÜSTKANAT  => YAP+YE=MUTLU OL :)))
(Sevgili Bilge ablama teşekkürler sizi tanıma imkanı ve kitabınıza ulaşma imkanı sağladığı için :)))

4 yorum:

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

senin elini degdigin hersey guzel olur canim didom benim. optum sevgiyle canim.

didomik dedi ki...

Teşekkürler Güngör'cüğüm :))) Tarif gerçekten güzel ve sanırım sevgi ile de yapılınca başarılı oluyor :)) Afiyet olsun... :)

Baris Kaygisizer dedi ki...

Bu cheesecake'in tarifi unutulmadi degil mi?
Ekim de istanbul'dayim.. Her hafta 1 tane siparis edecegim.. :)

didomik dedi ki...

Tamam arkadaşım sen gel yeter ki ben her hafta 1 tane istediğin sos ile yaparım :))
Bu arada Kasım ayında benim pastama "Bunlar 2 tane mi yoksa photoshop'ta cogalttin mi? :)" yorumunu yapmış ve bu yorum sana 1 adet yaş pasta kazandırmıştı :))) Unuttuysan hatırlatayım :) Nasıl olmasını istediğini gelince söylersin...:)